Се смета дека шалтерскиот службеник е една од „најомразените“ професии.
Доколку во никој случај не можете да најдете заеднички јазик со здравствените работници, службениците во јавните компании и владата, можеби е полесно да го промените пристапот до нив.
Секогаш имате избор, можете да се расправате трајно со вработениот на шалтер или пак да престанете да сфаќате сè лично. Имаме неколку совети за вас.
Што е тоа што треба да очекувате од службеникот?
- да ве слуша
- да ви даде прецизен одговор на вашето прашање
- да ве упати во друга служба доколку е потребно и да ви даде рок кога ќе биде готово она што го барате
Како треба да се однесувате на шалтер?
- не бидете понизни, затоа што вработените на шалтер се таму за доброто на граѓаните, а не се таму граѓаните заради нивна корист.
- во случај на проблеми и лошо однесување, потсетете ги со тивок тон да ви се обраќаат.
- на шалтерот не објаснувајте опширно, туку јасно и гласно побарајте за што сте дошле.
- Пред да пристигнете шалтер, од Интернет информирајте се што ви е потребно од документација.
- Не зближувајте со службеникот и не му давајте комплименти и пофалби
- Кажете „благодарам“ и „те молам“ тоа не е навистина тешко.