Развојот на туризмот бележи нагорна линија во последните години, но за уште подобри резултати потребен е развој на туристичките зони, изградба на инфраструктура, зголемување на бројот на хотелски сместувачки капацитети, законски измени за намалување на нелојалната конкуренција, но и поголем фокус на домашните туристи. За сето ова потребно е донесување на Национална стратегија, која во моментов Македонија ја нема.
Ова се дел од размислувањата на учесниците на денешната конференција за развој на туризмот во Македонија организирана од Министерството за економија.
Државниот советник за туризам и угостителство Шовкет Хазари, вели дека Националната стратегија била изготвена во 2016 година, но поради приликите во земјата не е донесена. Се надева дека до крај на јануари и почеток на февруари таа ќе биде донесена и ќе почне да се имлементира.