Од организатори на кафански прослави на Ковачевски за 420 илјади евра, до главен пиар на СДС, Рејтинг на Спасов си ги одработува тендерите.

Над 420 илјади евра беа потрошени за промоција на винскиот саем во Белград, кои наместо за државно етаблирање беа искористени и за кафанските мераци на Ковачевски.

Дополнително над половина милион евра тендери од разни институции водени од СДС изминативе години се слеаја кон Рејтинг на Спасов.

Очигледно е дека СДС многу го задолжиле Спасов, па преку Рејтинг сега го прави ПР от на СДС темелен на лажни вести, измислици и навреди.

СДС тоне во деструктивност, мерачот на рејтинг, кој ги бодреше до последно дека победуваат, сега го носи сигурно кон амбис.



Автор: Администратор
Објавено на: 26/07/2024 11:07